tirsdag 17. februar 2009

Dagen før dagen



AUGUSTA

Enderlig er det en dag til jeg skal på ferie til Florida...

Jeg lagde en reise dagbok sånn at klassen min og lillebroren min sin , kunne se hvordan vi har det i steden for et lite postkort:-) Vi skal også til disneyland!!
LUDVIG
det blir moro å dra på ferie
MATHEA
Jeg gleder meg til og dra til USA.
Det blir moro, og dra på ferie med alle sammen :)
Jeg gleder meg til og dra til DISNEYLAND:)
FELIX
Det blir gøy og dra til USA
og det blir gøy og dra til Disneyland :)
Det blir bra og ha med pcen også for da kan
jeg være litt på habbo også .... hehe :)
IDA
Det var jo ikke meningen at jeg skulle være med jeg
skulle jo egentlig være hos bestemor siden jeg ikke vil
være med. Men, jeg måtte være med allikevel.
Det blir nok gøy og jeg gleder meg til og reise:).
Det er alltid hyggelig og være på ferie med
famillien :) Disneyland blir nok også gøy
gleder meg mest til og møte donald duck og dem :)
USA blir nok en ferie jeg aldri kommer til og glemme.
Nå venter jeg bare til og dra :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei augusta!!

såå moro at dere skal til disneyland!!!
det blir sikkert VELDIG moro..
håper du får det hyggelig:-)

klem marthe<3

Anonym sa...

Hei, Ludvig m/familie.
Nå har jeg vært inne og titta på sidene deres. Det ser ut til at dere koser dere skikkelig, og har en flott ferie.
Så fint at du skriver selv, Ludvig.
Tenkte at klassen skulle få se bilder, og lese litt om dere i morgen.
Skal hilse så mye fra kl. 1b.
Hilsen Anne