lørdag 21. februar 2009

Vi bader og bader og bader

MATHEA

Vi var på en stor butikk!:)Det var en matbutikk med masse annet også :)Den var kjempe stoor så det gikk litt tid før vi ble ferdige der :)Det var veldig mye godteri i butikken også og de kjærlighetene som var der var veldig store , vi kjøpte godteri der , det var kjempe godt:))
Veldig mye, og det er kjempemoro.


MATHEA
Det var mye godteri!!:)De kjærlighetene ser veeldig gode ut!:)Vi kjøpte noe annet da:)Jeg kjøpte meg godteri ringer !De andre kjøpte sukkerspinn , men jeg hadde ikke lyst på det !:)hehee!!:)Det var kjempe gøøy i butikken siden det var så stooort :))
IDA: Det var en kjempe stor mat butikk med masse rart & godt:) der stod vi ved påskegodteri:)
Det var en haug av det det var og bare gå bortover raden fra begynnelsen og ned det var veldiig mye påskegodteri. I den butikken var det fra mat til bildekk til klær,spill,apotek greier,sminke,smykker dem hadde alt på et sted. det var kjempe stort, spennende og gå i en så stor butikk:) PS:På det bilde så jeg mongo ut :P hahahaha :P
AUGUSTA
Det var en stor butikk med masse godteri,mat,leker og klær.Jeg syntes det var morro.

IDA: Vi fikk lov til og velge en ting vær det var litt vansklig siden det var veldig mye og velge mellom, jeg tok sukkerspinn det var kjempe godt og seff kjempe søtt :D fin dag, fin dag :D <3
LUDVIG
det var myje goteri i den store butikken

Vi spiste pizza på en restaurant, og den var veldig god, forresten. Der var det en mann som lagde alt mulig av ballonger til barna. Fra Spiderman, skilpadde, prinsesser, sjørøvere til det du ser her. Han var skikkelig flink, og det var moro å se på.

LUDVIG
den var fin krokodillen som mannen laget av balonger

IDA: Tigergutt :D Tigergutt er jo bare så søt :D <3>
Det var morsomt og se på da mannen laget tigergutt barlongen:)
Han begynnte og le akkurat som tigergutt det var morsomt og da ¨
han var ferdig sa han bø og da skvatt nesten alle :P
hehe en morsom og koslig dag:))
Ps: Maten var kjempe god hvis dere noen gang drar til orlando rundt der vi var stikk innom her
dere kommer ikke til og angre :D <3>
AUGUSTA
Han¨lagde Askepott til meg,den var fin
FELIX
MATHEA
Vi var på en resturang og spiste !:)Det var veldig god mat der!!Vi spiste pizza , den var GOD!!:)Det var en mann som lagde figurer av ballonger :)Han var kjempe flink, jeg fikk Ariel jeg xD!:PDet gikk litt tid og vente på maten , men det gjorde ikke noe siden vi fikk noe også tegne på , men det var litt kjederlig og tegne !!

FELIX

AUGUSTA
Vi var i en kostymebutikk der var det mye rart.
PS:de store ******* er ikke mine bare så det er sakt!!!!!!!

IDA: I den kostymebutikken var det mye kaos det var ikke stabla opp ordentlig eller noen ting.
Men, det var mye morsomt der da: xD HAHA :P det var morsomt det bilde da:) fikk lættis <3>
VVi gikk også i en annen kostyme butikk rettb over veien :) der var det stort og fint og mye bedre en det annet :D begge stedene var fine da:) fin dag :D men det kommer til og bli mere spennende :D <3

1 kommentar:

Anonym sa...

til augusta!

det ser veldig moro ut der dere er nå!!
det var mange fine bilder av dere alle:-)
i morgen skal jeg på skolen:-(:-(
KJEDEEEEEEEEEEELIG!!!!

klem din kusine<3