torsdag 19. februar 2009

Lang flytur

Vi har mellomlandet i New York, etter 9 timer i lufta. Her skal vi bytte fly, for å komme oss videre til Orlando.


AUGUSTA
Når vi skulle lande,så jeg frihetsgudinnen. Når vi kom på flyplassen i New York var vi på et spise sted. Der var det Amrikansk Hamburger,det var godt:)

IDA
Etter en lang flytur var det godt med litt mat:) den milkshake smake kjempe godt har aldri smakt noe bedre en det der as! :) Maten var også ganske bra:) Jeg blir egentlig veldig fort kvalm av skjokolade hvis det bare er skjokolade men den der kunne jeg ha tatt flere av .. beste jeg har smakt. Da venta vi bare på flyturen til Orlando. En spennende tur som jeg aldri kommer til og glemme:)

FELIX

LUDVIG
jeg spiste pannekaker det var gåt.



MATHEA
______________
Etter den lange fly turen var det godt med litt mat.Vi spiste på flyplassen i New York. Vi satt veldig lenge i flyet det var litt kjedelig.Det ble 9 timer til sammen,også virket ikke filmen på det meste av turen så det ble veldig kjedelig.Vi spilte ds og leste i blader.
Hadde tenkt til også sove litt , men jeg fikk ikke sove i det hele tatt.
Når vi skulle på det andre flyet skulle jeg sitte ved siden av Felix.Det satt en annen mann ved oss.Felix snakket engelsk med han hele tiden , fin trening for Felix ,men jeg tror han mannen ble ganske sliten på også høre på Felix siden edt eneste Felix snakka om var at han hadde en båt og en ferrari ..HAHA
Jeg fikk ikke sove så mye på det flyet heller siden Felix snakket og snakket heeeele tiden. Da vi endelig hadde kommmet frem til der vi skulle bo hadde vi vært oppe i 25 timer alt:)
Da var jeg ganske trøtt og sovnet veldig fort.



FELIX


LUDVIG
apekatt henger i taket på rommet til meg og Felix


MATHEA
_____________

Her er det rommet jeg har!:P Det er tv der inne som jeg kan se på , men jeg var den eneste som ikke fikk disneychannel på rommet mitt siden det var ikke det på den tv'n.. Det var ikke mange tv programmer på rommet mitt som jeg sover på!!Så det var ganske kjedelig siden det er nesten ikkeno ogsåå se på!!hehe..!!Det er ganske fine rom vi fikk.!Jeg fikk ett litt guttete rom jeg!!Hehe..

AUGUSTA
Dette er romme mitt. Der sover jeg!. Det er et lite garderobeskap. Der er det også tv,med mange kanaler:)...Det var Disney Channel der:))Jeg var de eneste av barna som fikk dobbelseng:).





IDA
Dette er det romme jeg sover på . det er med to senger og et fint stor skap.
Det også tv som jeg kan sitte og se på . :) Det er et fint rom veldig hyggelig.:)
Og det som er digg da det er jo at jeg har mitt eget bad :) Tihi :D <3>

Her sitter vi i boblebadet!:)
Det var ganske varmt vann.
Det var veldig gøy også bade i boblebadet siden det var
varmt og vi hadde satt på boblene:) Det var nesten 40c i vannet DET ER JEG SKIKKER PÅ AT DET VAR!!Vi hadde det veldig gøy i bassenget vi har vært også kjøpt baderinger og sånt i dag det var kult og bruke dem siden vi falt av nesten hele tiden og det var kjempe gøy.Jeg prøvde også stå på den , men det gikk ikke så veldig bra det!!Jeg falt av og falt av hele tiden , men det var gøy fordet da!!Hehe..Vi badet veldig lenge i bassenget siden det var veldig gøy og bade , sola kom fram litt noen ganger ..det har også regnet litt ,men det gjordet ikke noe.
Det er kjempe gøy også sitte i baderingene to og to siden da faller vi fortere av og det er det som er gøy ..!!
Det er veldig dypt hvis vi går langt utti og det er det somer gøy siden hvis vi faller av baderingene i der det ikke er dypt gjør det ganske vondt !!Haha:).

IDA : Det var så godt og bade litt, vannet var så varmt endelig.. hehe :P
Det er kult at det kan varmes opp. Det var så varmt at man nesten kunne brenne se på det.
Men det var veldig godt og sitte i og så koselig da:)
Håpe sola kommer fram snart da siden har ikke akkurat vært så fint vær den dagen :P
Digg med boblebad og basseng i hagen . :) Kommer til og bade vær enste dag . Elsker og bade det er alltid gøy:)

LUDVIG
det var moro å bade. hilsn ludvig

Ingen kommentarer: