søndag 22. februar 2009

Ørnerede

I dag morges satt det flere store ørner på nabotaket. De har sirklet rundt på himmelen over oss i hele dag. Og vi kan se at vinger er skikkelig lange. Ettersom det er helg, så regner vi med at det er ekstra mye folk i parkene, derfor passer vi på å bade mye i bassenget i stedet. Og med det skikkelig varme i vannet, blir det varmere i vannet enn på land. Sola har vært mye fremme i dag, noe skyer innimellom. Det har vært rundt 68 Fahrenheit. (Klarer du å finne ut hvor varmt det er?)

Selv ho som er veldig pysete når det gjelder bading, har vært uti. Uten å måtte stå å hutre og aklimatisere den gamle kroppen.

FELIX BADER MED KLÆRNE PÅ


MATHEA

Det var deilig og varmt vann:)Vi har spilt med bade ball i dag:)Det var kjempe gøøy!!:)Det ble hull i baderingen !!!xDHehe.....Vi bada veldig lenge i bassenget:DVi dytta Felix utti vannet:)Det var gøy!!Han ble dytta utti med alle klærne på!!:D
LUDVIG
jeg har lært meg å svømme under vann

LUDVIG Å AUGUSTA
vannet er veldig gåt å varmt nesten varmere enn lufta

LUDVIG
jeg er veldig glad i å bade og her sitter jeg i en badering. gdfggfdggfdgfdfgf

IDA

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Så morsomt det er å kunne følge med på ferien deres! Det ser ut som dere har det veldig bra :) Jeg fant ut at dere har rundt 20 grader, og det er jo som en fin sommerdag i Norge.
Kos dere videre alle sammen!
Hilsen Gina

Anonym sa...

til augusta og ludvig!!

Hei
Så morsomt det ser ut å bade i badebasenget!!
Det var et veldig stort badebaseng!! veldig fint der:-)


klem kusine

Anonym sa...

Heisann!
Ser deilig ut med så varmt vær at dere kan bade. Og til og med "gamlemor" badet ja?! Hehe...

Klem Marielle.

Anonym sa...

heisann : D
ser ut som dere har det flott der nede , skulle ønske det var meg
:ppp
savner deg ida gleder meg til du kommer tilbake <33
hhehe , kos dere vidre (:
klem fra ingrid